Nick Computer Services
Job & Healthy & Poem & Share Clip => Job => Topic started by: Nick on December 25, 2012, 06:07:41 PM
-
Marketing Manager : 1 อัตรา
ลักษณะงาน - Responsible for strategic direction and execution of all internal and external marketing.
- Responsible for the development and execution of communication campaigns across multiple product categories within the company group which will include activities such as direct marketing, event management, email campaigns, social media, PR, collateral and sales support tools.
- Delivering segmented communication programs to influence target audiences, developing appropriate messages and media, managing campaign budgets and timings, evaluating and monitoring impact of campaigns and realigning campaigns to provide maximum impact.
- Ensure consistent adherence to guidelines for all marketing materials and activities.
- Ensure of legal and compliance of all advertising and promotion.
สวัสดิการ ประกันสังคม โบนัส เบี้ยขยัน ค่าคอมมิชชั่น ค่าเดินทาง ตามนโยบายบริษัท
เงินเดือน ไม่ระบุ
คุณสมบัติผู้สมัคร ชาย หรือ หญิง อายุ 30 ปี ขึ้นไป
วุฒิการศึกษา ปริญญาตรี การตลาด หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
ประสบการณ์ 5 ปีขึ้นไป
1. Very well articulate new marketing methodologies and technologies.
2. Good building and networking skills with stakeholders
สถานที่ปฏิบัติงาน ตามที่อยู่บริษัท
วิธีการสมัครงาน ส่งใบสมัครผ่านเว็บไซต์นี้ สมัครด้วยตนเองตามที่อยู่บริษัท ส่งใบสมัครทางอีเมล์
บริษัท สตาร์ เอวีนิว จำกัด
สาขา
ประเภทธุรกิจ อื่นๆ
ปีที่ก่อตั้ง ก่อตั้งเมื่อ : พ.ศ. 2551 จำนวนพนักงาน : 50 - 100 คน
ลักษณะธุรกิจ บริษัท สตาร์เอวีนิว จำกัด บริษัทผู้เชี่ยวชาญด้านการลงทุนและ พัฒนาอสังหาริมทรัพย์ ด้วยความต้องการของผู้บริโภคอย่างลึกซึ่ง จึงเป็นผู้ริเริ่มการสร้างสรรค์อาคารพาณิชย์มาตรฐานใหม่และโครงการ Star Avenue Lifestyle Mall แห่งแรกในจังหวัดเชียงใหม่ ที่กำลังจะเกิดขึ้นในอนาคตอันใกล้
ที่อยู่ 87/9 อาคารยีวัน ถ.ทุ่งโฮเต็ล ต.วัดเกต อ.เมือง จ.เชียงใหม่ 50000
เบอร์โทรศัพท์ 053-307-000,082-1865693 แฟกซ์ : 053-307-099
อีเมล์ HR-staravenue@hotmail.com
เว็บไซต์ www.star-avenue.com
ติดต่อคุณ ฝ่ายบุคคล ตำแหน่ง ฝ่ายบุคคล