Receptionist - Chinese Speaking
ลักษณะงาน Key Responsibilities:
• Answer multi-line telephone system and take messages or refer calls to the appropriate person(s),
• Greet and check in guests who are attending the presentation. Enter identifying information into the computer/or on daily tour manifest. Fill out the gift receipt to confirm which premium gift the guest is entitled to receive. Ensure the guest is assigned to the appropriate Vacation Consultants for a presentation,
• Prepare refreshment plates for visitors, ensure visitors are relaxed and comfortable,
• Assemble Owner Binders with pre-packaged pictures of our resorts and Owner Referral packets etc.,
• Date, number and insert Gift Receipt into work sheets for that day’s use,
• Prior to the meeting, print out the presentations team performance and pending report from previous week. If requested, set up the Vacation Consultant rotation board,
• Restock shelves in Administration office with documents,
• Print from the computer the daily manifest that lists guests and times they will come for a presentation,
• Inventory office supplies and presentation support supplies and place order for necessary items,
• Have knowledge of office procedures,
• Enter guest information into a computer. Input information for guests after the presentation and contract has been done. At end of day run closing summary reports and fax to regional office,
• Document on a Tour Concern Report when guests do not meet requirements to attend the presentation (no spouse present, etc) and give Director,
• Complete Tour Incident Report when a guest either does not complete tour or leaves the Preview Centre not having enjoyed the experience, provide Director with a copy,
• Assist in completing contract documents when a guest decides to purchase,
• Compile and send reports to corporate, as required.
สวัสดิการ ประกันสังคม ค่าคอมมิชชั่น ค่าอาหาร วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ สิทธิส่วนลดสำหรับสินค้าแบรนด์ต่าง ๆ กับบริษัทในเครื่อ
เงินเดือน 15,001 - 20,000 บาท
คุณสมบัติผู้สมัคร ชาย หรือ หญิง อายุ 23 ถึง 30 ปี
วุฒิการศึกษา ปริญญาตรี
ประสบการณ์ 0 ปีขึ้นไป
1. Ability to use a personal computer and standard office software
2. Ability to work in a fast-paced environment, and multi-task
3. Possesses a positive attitude, be productive, energetic and self-motivated
4. Ability to assist guests in a helpful, positive, professional and friendly manner
5. Good specking,writing,reading in English and Chinese skill
สถานที่ปฏิบัติงาน ตามที่อยู่บริษัท
วิธีการสมัครงาน ส่งใบสมัครผ่านเว็บไซต์นี้ ส่งใบสมัครทางอีเมล์
Anantara Vacation Club สาขา
ประเภทธุรกิจ โรงแรม/ที่พัก
ปีที่ก่อตั้ง ก่อตั้งเมื่อ : พ.ศ. 2553 จำนวนพนักงาน : 200 - 500 คน
ลักษณะธุรกิจ Anantara Vacation Club (AVC) is the exclusive and luxurious private shared ownership holiday lifestyle extension of Anantara Hotels, Resorts & Spas. Launched in late December 2010 Anantara Vacation Club has been crafted especially to create a ‘destination experience’. In the dynamic climate of today’s world, traveling to remote places for relaxation and rejuvenation has become an indulgence – if not necessity – shared by many. Creating a ‘destination experience’ is at the core of the Anantara philosophy. Anantara Vacation Club strives to go beyond Owners expectations, not simply to meet them.
ที่อยู่ 98/9 Sridonchai Rd. Chang Klan District Muang Chiang Mai, Chaing Mai 50100 จังหวัด เชียงใหม่
เบอร์โทรศัพท์052-000303 แฟกซ์ : n/a
อีเมล์ atchara_lu@minor.com
เว็บไซต์
www.anantaravacationclub.com ติดต่อคุณ Thanida Luechai ตำแหน่ง Human Resources Officer