Author Topic: โรงแรมวินทรี ซิตี้ รีสอร์ท เชียงใหม่ รับสมัคร IT  (Read 106 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Nick

  • Administrator
  • Platinum Member
  • *
  • Posts: 46093
  • Karma: +1000/-0
  • Gender: Male
  • NickCS
    • http://www.facebook.com/nickcomputerservices
    • http://www.twitter.com/nickcomputer
    • Computer Chiangmai

IT

 ลักษณะงาน 1   Responsible for the planing, co-ordination and implementation of the Hotel- s data processing programmes and activities.

2   Monitor and advise on methods of recording, processing and retrieving information.

3   Ensure that all databases are adequately copied for contingency plan or back up purpose and that the copied media are properly labelled and stored.

4   Supervision and control of data input/output, maintenance of EDP security guidelines.

5   Ensure efficient use of EDP equipment with minimal equipment time loss to meet the Hotel EDP- s service requirements.

6   Contribute to the acquisition of new cost effective EDP equipment and technology. Evaluate hardware and software system and submit report.



7   Conduct a feasibility and necessity study on all requests for program modifications. If the modifications can be done in-house, to undertake the modification tasks. Failing which, obtain prior approval from the Financial Controller and the Executive Office before liaising with the software vendor on the modifications.

8   To be on 24 hour pager standby to support the EDP system in particular the Front Office Systems. In the event of a system fault or failure, to diagnose the problem to ascertain the nature of failure eg. hardware or software problem.

To offer the line of assistance by telephone. If this method fails, to attend the problem in person as soon as possible. If the problem cannot be solved, to liaise with the hardware or software vendor for assistance.   

9   Responsible for management of disk storage areas in the system. Any unwanted files shall be deleted periodically.

10   Responsible for maintaining all user passwords for access to the system and ensure confidentiality at all times.

11   To advise and to attend in person on any relocation of peripherals.

12   Ensure the well upkeep of the computer hardware, making sure that engaged vendors carry out periodic preventive maintenance.

13   Conduct periodic spot checks to ensure that users do not mishandle or misuse all equipment.

14   Co-ordinate and conduct training sessions for new staff.

15   Study the users- needs and operational requirements on regular basis. Make recommendations to the Financial Controller for areas to make improvements.

16   Log for records purpose and report all faults of the computer system to the Financial Controller. The reports shall state the nature of problems, system functions affected and causes of problem. In the event that these problem cannot be entirely eradicated due to system flaws, to study and recommend preventive solutions.

17   Ensure that the environment of the computer room be maintained according to vendors- specifications eg. room temperature, cleanliness etc.

18   Troubleshoot and attend brainstorming sessions with section heads and recommend the best solutions for any operational problems.

19   Responsible for the network administration. Maintain users- access codes, security partitioning and restricting users to their own areas in order to ensure confidentiality.

20   Conduct users- training for software packages such as spreadsheets and word-processing.
 สวัสดิการ ประกันสังคม    ค่าอาหาร    ชุดพนักงาน    - Service Charge Guarantee 3,000 Thb. – Laundry – Training - Team Building - Ann
 เงินเดือน 20,001 - 30,000 บาท
 คุณสมบัติผู้สมัคร ชาย หรือ หญิง     อายุ 25 ปี ขึ้นไป
วุฒิการศึกษา สูงกว่าปริญญาตรี   คอมพิวเตอร์   หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
ประสบการณ์ 3   ปีขึ้นไป
1. Knowledge in store control and hotel supplies.
2. Pleasant personality.
3. Fit and healthy.


 สถานที่ปฏิบัติงาน ตามที่อยู่บริษัท
 วิธีการสมัครงาน ส่งใบสมัครผ่านเว็บไซต์นี้     สมัครด้วยตนเองตามที่อยู่บริษัท     ส่งใบสมัครทางอีเมล์
 

 

 
โรงแรมวินทรี ซิตี้ รีสอร์ท เชียงใหม่
 สาขา
 ประเภทธุรกิจ โรงแรม/ที่พัก
 ปีที่ก่อตั้ง ก่อตั้งเมื่อ : พ.ศ. 2560     จำนวนพนักงาน : 100 - 200 คน
 ลักษณะธุรกิจ สถานที่ประกอบการเชิงการค้าที่นักธุรกิจตั้งขึ้น เพื่อบริการผู้เดินทางในเรื่องของที่พักอาศัย อาหาร และบริการอื่น ๆ ที่เกี่ยวข้องกับการพักอาศัยและเดินทาง หรืออาคารที่มีห้องนอนหลายห้อง ติดต่อเรียงรายกันในอาคารหนึ่งหลังหรือหลายหลัง ซึ่งมีบริการต่าง ๆ เพื่อความสะดวกของผู้ที่มาพัก ซึ่งเรียกว่า "แขก" (guest)
 ที่อยู่ เลขที่ 72 ถนนเชียงใหม่-ลำปาง ต.ช้างเผือก อ.เมือง จ.เชียงใหม่ 50300 จังหวัด เชียงใหม่
 เบอร์โทรศัพท์053-223130   แฟกซ์ : 053-223130
 อีเมล์ hr@wintreecityresort.com
 เว็บไซต์ www.wintreecityresort.com
 ติดต่อคุณ อัญชลี ชมชื่น   ตำแหน่ง เจ้าหน้าที่ฝ่ายทรัพยากรบุคคล


 
Share this topic...
In a forum
(BBCode)
In a site/blog
(HTML)