IT Officer : 1 อัตรา
ลักษณะงาน Provide stable network system as well and user hardware to ensure that all system run smoothly. Provides technical support to users. Responsible for review and advice on the use of new technologies that enhance the mission productivity
หน้าที่และความรับผิดชอบ Duties and Responsibilities
1. Help Desk/Problem Handling System.
- Manage the help desk.
- Register network problems.
- Do First line fault correction.
- Refer second and third line problems superior.
2. Maintain Help Desk Record and Statistics.
- Monitor availability of IT equipment and related equipment.
- Monitor problem solving.
- Keep records and statistics with regard to operational information, network infrastructure, user location hardware, data, etc.
3. Provide feedback and reports (Help Desk Related).
- Reporting of problems to superior and monitoring of corrective actions.
- Reporting regular feedback/reports to users with regard to problem solving, quality of data, customer needs, network planning, environmental problems and resources.
4. Operate Administrator Task, Network Management.
5. Operate Computer Hardware for clients, ensuring the work of work of all divisions run smoothly.
6. Operate Client training course, Demonstrate and document IT services to assist clients (Training), ensure all clients know basic software used in their respective department.
7. Explain the capabilities and limitations of software and hardware to clients and advise on appropriate software to use for a task.
8. Manage/arrange Network Printers, Public Printers, Print Cartridge Usage.
9. Accumulate and expand knowledge.
10. Any other tasks/duties as assigned by direct superior.
สวัสดิการ ประกันสังคม โบนัส ชุดพนักงาน กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ พัก12วันต่อปี
เงินเดือน ไม่ระบุ
คุณสมบัติผู้สมัคร ชาย หรือ หญิง อายุ 25 ปี ขึ้นไป
วุฒิการศึกษา ไม่จำกัด University Degree in IT หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
ประสบการณ์ 1 ปีขึ้นไป
1. University Degree in IT (or equivalent qualification and substantial working experience).
2. Knowledge of Network Administrator/IT Officer
3. Knowledge of hardware and is able to solve simple hardware problems.
4. Good interpersonal skills and production problem solving ability
5. Service minded, self-motivated, problem solving skill
สถานที่ปฏิบัติงาน ตามที่อยู่บริษัท
วิธีการสมัครงาน ส่งใบสมัครผ่านเว็บไซต์นี้
บริษัท ออนสมู๊ทไทย จำกัด สาขา
ประเภทธุรกิจ เสื้อผ้า/สิ่งทอ
ปีที่ก่อตั้ง ก่อตั้งเมื่อ : พ.ศ. 2532 จำนวนพนักงาน : มากกว่า 200 คน
ลักษณะธุรกิจ Onsmooththai Co.Ltd is a subsidiary of the Ripcurl Group where head office is in Australia. We are a well established and BOI privileged Company, a leading exporter of water-sports garments with a wetsuit manufacturer located in Chiang Mai. We are implementing an aggressive expansion plan to strengthen our existing management team and we are looking for highly qualified new generation, motivated, pro-active and proven candidates with ability to fulfill our team goals to growth with us in this
ที่อยู่ 153 ม.7 ถ.วงแหวนรอบ3 ห่างจากสี่แยกกองทราย 2 กม. ต.ท่าวังตาล อ.สารภี จ.เชียงใหม่
เบอร์โทรศัพท์ 053-325000-06 หรือ 082-7628433 แฟกซ์ : 053-325013
อีเมล์ Pang@onsmooththai.com
เว็บไซต์
www.onsmooththai.com ติดต่อคุณ คุณปิยะนุช ตำแหน่ง HR Officer