Customer Service and Complaint Handling : 1 อัตรา
ลักษณะงาน Customer Service and Complaint Handling are responsible for monitoring, understanding and trying to reduce the amount of customer complaints a company receives. Customer Service and Complaint Handling often oversee a team of customer service representatives and working alongside with Sales department.
- Improving the overall customer relationship
- Acknowledging complaints promptly and responding to them within set time limits, systematically and fairly
- Resolving customers’ queries within agreed authority, investigating the cause of any complaints, gathering information from relevant sales and service teams
- Summarising any additional actions required, advising customers when they can expect a final response, drafting and sending out correspondence
- Maintaining customer related information systems for accurate record keeping
- Using complaint information to improve service and sales standards where appropriate
- Assist junior workers with more complex problems and reconcile data
- Providing oversight and guidance for managing high priority complaints
Skills
- Excellent interpersonal skills are also required when dealing with members of staff and customers
- Excellent analytical and creative problem solving skills.
- able to suggest new ways of working to employees and must possess an enthusiastic and motivational attitude
- Role involves working at a computer and monitoring statistics, candidates must be computer literate
- Excellent verbal and written English communication skills
- Able to prioritize workloads and meet deadlines
- First class interpersonal skills, able to communicate with a wide range of people
- Courteous yet assertive
- Trustworthy and reliable
- Organized and methodical
- High attention to detail
- Respect for customer and business confidentiality
สวัสดิการ ประกันสังคม โบนัส Health Insurance
เงินเดือน 20,001 - 30,000 บาท
คุณสมบัติผู้สมัคร ชาย หรือ หญิง อายุ 23 ปี ขึ้นไป
วุฒิการศึกษา ปริญญาตรี
ประสบการณ์ 2 ปีขึ้นไป
1. Bachelor's degree or higher
2. Excellent verbal and written English communication skills
3. Knowledge of customer service principles and practices
4. Role involves working at a computer and monitoring statistics, candidates must be computer literat
5. Goal oriented,confident and positive attitude
สถานที่ปฏิบัติงาน ตามที่อยู่บริษัท
วิธีการสมัครงาน ส่งใบสมัครทางอีเมล์
บริษัทเชียงใหม่ลานนาบิซิเนสเซอร์วิสจำกัด สาขา
ประเภทธุรกิจ อื่นๆ
ปีที่ก่อตั้ง ก่อตั้งเมื่อ : พ.ศ. 2548 จำนวนพนักงาน : 100 - 200 คน
ลักษณะธุรกิจ Business Outsourcing
ที่อยู่ 92/1 อาคารแอร์พอร์ตบิซิเนสพาร์ก ชั้น 6 ถ.มหิดล ต.หายยา อ.เมือง
เบอร์โทรศัพท์ 053-904748 แฟกซ์ : 053-904750
อีเมล์ mo@clbs.co.th
เว็บไซต์
www.clbs.co.th/jobs ติดต่อคุณ CLBS LTD. ตำแหน่ง n/a